Tuesday, May 3, 2011

3 Mei 2011

Hari ni genap sudah 7 tahun pemergian ibunda tercinta, Roziyah binti Kassim. Sedih. Sayu. Pilu. Macam-macam perasaan yang saya rasa arini. Arini saya pakai baju baru. Sebabnya nak hilangkan kesedihan mengingati tarikh ni. Tapi tetap tak mengubah apa2. Pagi ni pon takde selera nak makan. Beli sup ayam. Konon tu je yang boleh menambahkan selera. Tapi tak. Still tak bagi effect. So sup ayam tu terbiar mcm tu je. Membazir. Tak baik. Tapi mmg tak boleh paksa :(

Banyak yang ingin diluahkan tapi hari ni semacam hilang idea. Hati sgt resah & tak tenang hari ni. Sabarlah wahai hati~~~ (-_-)

Arwah mak & arwah abah...Al-Fatihah buat mereka..Al-Fatihah...

No comments:

Post a Comment