Thursday, March 1, 2012

perut ohh perut...

Assalamualaikum



 
Lately ni asyik rasa sakit perut je. Taktau la nape. Pedih semacam. Takleh nak berdiri lama. Kadang tu tgh solat pun rasa tak sabar nak sujud n duduk antara 2 sujud. Bila berdiri lama tu rasa pedih semacam perut ni. Sejak 2, 3 ari yang lepas. Pastu arini mula rasa jantung tu mcm berdebar tak tentu pasal. Then rasa nak pitam je memanjang. Muntah tu jgn cakap la. Tgh drive nak gi keje pagi2 pun nak termuntah. Terpaksa la tahan. Tapi seksanye Ya Allah... Allah je la yang tau. Makan pun takde selera. Siap nak termuntah bila tengok makanan. Hmm..nape tah. Tetiba je mcm ni.... :(

No comments:

Post a Comment