Tuesday, May 28, 2013

2 minggu ke 2 bulan?


Assalamualaikum

Lagi 2 minggu?? Ke 2 bulan?? Biar betik???!!

Tetiba rasa mcm tak caya. Lagi 2 minggu je saya nak kawin. Lagi 2 minggu saya akan memegang status 'bujang'. Lagi 2 minggu saya akan menamatkan zaman kegemilanganku sebagai seorang yang bujang. 2 minggu okayyyy!!! Bukan 2 bulan! Huhuhu. Oh myyyy!! Seriously??? *tak pecaya*

Serius saya memang macam tak pecaya. Taktau nak cakap macam mane. Tapi macam tak percaya. Haaa mcm tu la.

Bile org tanya, "Ape perasaan nk kawin dah?"

Saya macam, "Haaa?? Betul ke nak kawin dah??"

"Seronok tak, nak kawin?"

My answer is, "Of coz!"

Hahaha.. Sape tak seronok nak kawin kn? Membina masjid. Dgn seseorang yang kita sayang lak tu! *wink*wink*

Lagi pun bila dah halal ni senang. Nak g mane2 pon senang. Nak lepak mane2 sampai pukul berapa pon takde masalah. Pendek kata ape kita buat sume rasa bebas. Takde rasa takut2, rasa bersalah, rasa pelik.


Hmmm... Lalety ni mmg sgt bz. Sampai tak sempat nak share pasal wedding preparation. Actually lebih bz pk kan keje. Wedding preparation ok lagi la. Sebab tak banyak DIY. Huhuhu. Walaupun dalam kepala ni dulu asyik nak DIY itu ini. Nampaknye masa tak mengizinkan. InsyaAllah nak DIY hantaran je. Masa tunang aritu tak dpt nk DIY. Wedding ni insyaAllah. Nak jugak buat sendiriiiiii...

Tapi sampai sekarang selalu pk, 'Ehh betul ke lagi 2 minggu???' 

Ayoyoyo..... ;p

*deep inside my heart i feel so happy...Alhamdulillah :)

Sekian.


2 comments:

  1. Mala, tak hapdet pun preparation wedding?nak tengokkkk...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. taktau nk update ape dah..haha..ade gak la skit2..insyaAlla nnt kte update ye.. hehee

      Delete