Monday, March 11, 2013

DIY Mug!



Assalamualaikum

Masa jalan2 kat Jusco Bukit Raja semalam tetiba rasa excited nampak mug kosong. Rasa nak conteng kat mug tu. Actually saje cari mug lawa yang design cantik n cute. Tapi takde pon. So saje la beli mug kosong. Murah je. RM1.90










Hhahaha.. Sangat buruk! ;p

Tapi okay gak la. Effort ade. Ngeee~


updated on 19 Mac 2013


*redesign my mug!


si dia yang suka bertopi dan saya yang berambut comel

*wink*wink*


6 comments:

  1. OK JE..CREATIVEE LAAAAAAAAA..PASTU LEH WT BISNESS TAWW

    ReplyDelete
  2. hahh??biar betikkk...tak lawa laaa...hehehe ;p

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum , nak tanya , beli mug kosong tu kat mana ? Saya nak beli mug kosong sebanyak 87 . Agaknya kat mana boleh dapat murah ?

    ReplyDelete
  4. W'salam Sabrina...sy tak pasti laaa...saya beli ni kat Jusco Bukit Raja..RM 1.90..tapi mungkin awak bole tengok kat GM Klang kot.. rasanye kat situ ade..if beli borong memang dpt murah..

    ReplyDelete
  5. Nak tanya kalau nk 1000 harga sama jgk ke

    ReplyDelete