Friday, December 21, 2012

Berserah pada jodoh...

Assalamualaikum

Arini rasa nak luahkan sesuatu. Hati saya rasa sedih. Rasa nak nangis. Huuuuuu...

Saya sayangkan die. Saya mengharapkan jodoh saya dgn die. Tapi mcm mane pun sy tetap kena berserah pada jodoh. Jodoh di tangan Allah. Saya kena pegang kuat kata2 tu. Sayang tapi tak semestinya kita akan memiliki. Pertunangan bukan jaminan sebuah perkahwinan. Walau macam mane pun saya sentiasa berdoa mengharapkan die yang terbaik buat saya. Selama-lamanye.

Mesti semua pelik nape tetiba saya ckp mcm ni. Gaduh? Bukan. Kami dh berbaik. Semalam lagi dah ok. Tapi tetiba rasa takut kehilangan tu wujud. Susah rupanye bila kita dah mula sayangkan seseorang. Bila terlalu sayang kita boleh jadi terlalu mengongkong. Tu dah silap. So mcm mane caranye nak menyayangi seseorang dgn cara yang betul. Ade sape2 tau tak? Sungguh saya taktau.. hukhukhuk

Sekian.

No comments:

Post a Comment