Thursday, December 6, 2012

Happy 2 Monthsary Sayang...




Assalamualaikum



Happy 2 Monthsary of Engagement Sayang... Hehehe.. 2 bulan pon nak wish! Ishh.. Tah die ingat ntah tak. If tak ingat pon takpela.. Lelaki mane nak ingat. Hukhukhuk.

But it's ok. As long as i know that he love me it's more than enough! *wink*wink*

Alhamdulillah kami dapat melalui tempoh pertunangan selama 2 bulan ni dengan baik. Harap ia kekal berterusan baik n smooth mcm sekarang. Tanpa rasa bosan, tanpa rasa sedih (kadang2 ade gak sedih sikit2 tapi sementara je. Kikiki) Malah semakin hari semakin sayang (macam lagu Amelina n Iwan) (^_^). Alhamdulillah. 

Ya Allah, seandainya sememangnya dia adalah jodohku yang terbaik di dunia dan akhirat, maka Engkau kekalkan perasaan sayang ini sehingga ke akhir hayat kami. Dan Kau permudahkanlah urusan jodoh kami dan kekalkan lah hubungan kami hingga ke Syurga hendaknya. Aminnn...


abaikn muka die yg poyo..die memang cenggitu..hehehe

sweet kan kami?? *perasan*

Akhirul kalam, ana uhibbuka ya Shukry... (^_^)

Sekian.

No comments:

Post a Comment